Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena

Evidencija radnog vremena u interesu je kako zaposlenika tako i poslodavca. Sustav evidencije radnog vremena svojim učinkom indirektno unapređuje racionalizaciju i organizaciju rada te pospješuje ukupnu produktivnost i učinkovitost.

Sustav radi na način da se prate vremena prijave i odjave djelatnika te na osnovu unaprijed definiranih pravila radi obračun radnih sati. Ovisno o zahtjevima klijenta moguće je definirati različita radna vremena za različite grupe zaposlenika. Unutar radnih vremena moguće je definirati intervale koji označavaju zasebna vremena unutar samog radnog vremena, npr. pauzu, izlazak radi poslovnog ili privatnog razloga, itd.

Neke od prednosti evidencije radnog vremena:

  • trenutan obračun prekovremenih sati
  • smanjenje troškova vođenjem ručne evidencije
  • smanjenje kašnjenja djelatnika
  • optimizacija i olakšano planiranje poslovnih procesa
  • kontrola odsutnosti djelatnika
  • smanjenje administracije

Kontrola pristupa

Način rada sustava kontrole pristupa je jednostavan. Na ulazu u firmu instalira se terminal za radno vrijeme preko kojeg će se zaposlenici prijavljivati kada dođu ili odu s posla. Terminal je povezan sa napajačem/komunikacijskim pretvornikom, koji je povezan na LAN i proslijeđuje informacije do računala na kojem je instaliran softver za evidenciju radnog vremena. Nakon što osoba prinese svoju ID karticu ili otisak prsta, terminal šalje informaciju o osobi preko napajača/pretvornika do softvera, koji bilježi tu informaciju u bazi.

Prikazuje se svih 23 rezultata